امروز : 27 مهر 1403
مرکز بهداشت شهرستان کاشان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/04/11 - 10:50
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZoBS

دریافت و رسیدگی به شکایت های بهداشتی از طریق سامانه ۱۹۰ صورت میگیرد

سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان در تمامی ایام هفته، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور است.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان کاشان، دکتر پنجه شاهی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی و با حضور تمام وقت کارشناسان در تمامی ایام هفته، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور است.

وی با اشاره به محرمانه بودن مشخصات فرد شکایت کننده، بیان نمود: پس از تماس تلفنی با سامانه ۱۹۰ و ثبت شکایت بهداشتی، کارشناســان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کاشان ضمن دریافت سریع شکایات، اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات اعلام شده را انجام می دهند و نتایج اقدامات را در اسرع وقت در سامانه مربوطه ثبت می نمایند که همشهریان محترم می توانند با داشتن کد پیگیری، از نتیجه شکایت خود مطلع شوند.

ایشان افزود: همشهریان محترم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی مانند عرضه مواد غذایی فاسد یا تاریخ گذشته، مواد غذایی غیر مجاز، موارد نگهداری نامناسب از مواد غذایی، استفاده از آب آشامیدنی ناسالم، جاری بودن فاضلاب، عدم استفاده از لباس کار مناسب و نامناسب بودن بهسازی مکان، استعمال دخانیات در محل کار، عرضه قلیان وسایر مشکلات بهداشتی از طریق شماره تلفن‌ 190 شکایات خود را به این سامانه اطلاع دهند تا اقدام لازم جهت رفع آن توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بیان کرد: همچنین مردم می توانند شکایات مربوط به عدم رعایت بهداشت در اماکن عمومی اعم از هتل ها و مسافرخانه ها، استخرهای شنا، بیمارستان ها، مطب ها، آرایشگاه ها، مساجد، مدارس، پمپ بنزین ها، دانشگاه ها، خوابگاه ها و... را نیز از طریق شماره تلفن‌ 190 به این سامانه اطلاع دهند.

  • گروه خبری : رییس مرکز بهداشت شهرستان
  • کد خبر : 131180
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید