امروز : 31 اردیبهشت 1403
مرکز بهداشت شهرستان کاشان
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

فرایند پیگیری، هماهنگی و رفع اشکالات فناوری اطلاعات و سامانه ها

انجام خدمات پشتیبانی توسط واحد فناوری اطلاعات :

1- درصورت خرابی هرگونه تجهیزات کامپیوتری، مشکل به صورت مکتوب از طریق اتوماسیون دیدگاه به مرکز بهداشت  اعلام و پیگیری گردد.

2- درصورت قطعی هر یک از سامانه های مذکور به مدت یک روز کاری، به صورت مکتوب به مرکز بهداشت اعلام و از طریق اتوماسیون دیدگاه پیگیری گردد.

3- درصورت اختلال در عملکرد هر یک از سامانه ها بعد از تماس با راهبر مربوطه ( مستقر در واحدهای گسترش، امور مالی، امور اداری مرکز بهداشت و یا سازمان بیمه گر مرتبط ) و بررسی مشکل، در صورت نیاز از طریق واحد فناوری اطلاعات مرکز بهداشت به شماره تلفن 55468216 مشکل را پیگیری و با هماهنگی کارشناس مربوطه  شماره پیگیری دریافت نمایید.

4- قبل از جابجایی هرگونه تجهیزات کامپیوتری هماهنگی لازم با واحد فناوری اطلاعات انجام و از جابجایی های خودسرانه که شامل پشتیبانی در آینده نخواهد شد پرهیز گردد.

5- اطلاع رسانی مشکلات از طرق غیر رسمی از قبیل پیام رسان ها و گروه های فضای مجازی هیچ گونه اعتبار رسمی نداشته و قابلیت پیگیری و حل مشکلات را نخواهد داشت.